Hanneee

GRATTIS PIGAAN ! idag fyller nämligen Hanne 18 år. sweet!

jag har hunnit med en massa idag som etc prommat till stallet,
ridit dressyr, solat, prommat till stina, fikat tårta hos Hanne,
käkat på husmans med Stina, umgåtts med Ellan en sväng och
vi hälsade på ronnie o sjöbro. nu har jag just kommit hem från min
2 timmars promenad med hunden. Jag blir så jävla lätt rastlös så jag
klädde på mig 1 kg kläder och tog hunden i koppel och gick.
Jag gick verkligen i powerwalk tempo, är så skönt att bara knalla
med musik i öronen och rensa tankarna.

nu funderar jag på vad jag ska hitta på härnäst... orkar nämligen inte
vara still eller ensam, men det är ju typiskt mig så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0