hurtbullar =)


igår måste jag säga att jag och malin var hurtiga som tog en två timmars promm,
det är inte varje dag man går så länge, brukar bli 45 min till 70 min för mig annars så :)
sen stekte vi även i cancersängen, jag brände mig som vanligt på näsan :P
men inte nog med det så var jag på gymmet och sprang på rullband, steppade osv !

kände mig helt slut i kroppen igår kväll, så skönt.. nu sitter jag och funderar vad jag ska
göra idag, skulle följa med pappa på en skidtur och så när jag vaknar har han redan stuckit !!
fyfan.. såg verkligen fram emot det.. nästa gång jag tänkt följa med honom tror jag att jag
säger det dagen innan så han vet om det .. (ganska logiskt att man göre) .

ska iaf till stallet idag.. promma osv..
ikväll kommer min snygging hem med ny kärran, det är grym..


freddes bil
image190

vs.

clatch
image191

vad hade du valt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0