i väntan på frukost !

tänkte fylla i en lista som jag hittade i jossas blogg i väntan på frukost,
mamma och pappa är på strålande humör som vanligt så dom skulle koka
ägg och greja på.. igår kväll var trevligt men mina ladies, jag och anne tog en prommis
där i natten och jag har vaknat ganska precis ! :) ska plugga och umgås med hästen
idag..

nåmen iaf , lite mer tidsfördriv :)

Namn och smeknamn: Anna Sofie Johansson "soffan"
Födelsedag: 22 oktober

Hemstad: Malmberget

Ögonfärg:skiftande, brun/gröna
Hårfärg: mörkt

Stjärntecken: våg
Skostorlek: 36-37
Är dina föräldrar skilda? Nej

Skor i dag: har inte kommit så långt :)
Mål för året: plugga mer =)
Det första du tänker på när du vaknar: måste jag kliva upp?
Piercings: Naveln, tungen, öronen typ..

Tatueringar: Jaoo
Namn på barn: Svea, Matteus

Vad vill du bli när du blir gammal?: Jurist

Drömjobbet: Åklagare

Favoritmat: Det pappa lagar
Sport: Ridning

Glass: Choklad
Godis: Choklad och lakrits
Låt: vet ej
Helgdag: Lördagar.

Årstid: Vinter, MYYS !

Senast du...

Skrattade? Bara för en liten stund sedan

Grät? i förrgår?
Kollade på film? igår :)
Drog ett skämt? igår
Sjöng en sång? säkert igår


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? en massa snö

Lyssnar du på musik nu? Jo, nästan alltid vid datorn
Vad har du på dig? grå mjukisar, rosa tshirt och grå kofta

Vad är det på din musmatta? Rodrigo Pessoa


Har du...

Blivit kallad hora? Jo, det har jag säkert..

Ljugit om din ålder? Haha, någon gång
Bråkat utan anledning? Jaa...


Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Nej

Rökt? Nej
Shoppat? Bara till hästen :(

Skejtat? Haaaaha inte på många herrans år!

Bakat? Ja, senast igår :D
Motionerat? Jepp

Solat? Jepp
Pussats med någon? Ja

Pratat i telefonen mera än i 60min? Inte den senaste månaden


Vem..

Kan du lita på? Mina vänner, familj och släkt

Vet allt om dig? Jag själv?

Längar du efter? umeå =)

image188


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0