ja vad är det man brukar säga?

det är lätt att vara efterklok va?
ibland ska man nog tänka till en extra gång innan man säger saker.
det är onödigt att säga en massa man ändå inte menar, som
att man tillexempel aldrig mer ska träffas. det är svårt när
man väl är där, att hinna tänka. men nu när lugnet råder och
allt hinner ifatt mig, så ångrar jag mig. jag vet att jag inte är sådan.
som gnäller och är sur, det är inte jag. stress kan ta över mycket har vi
sett och nu är det bevisat. ibland får man rejält snurr på hjulet och tillslut går det
knappt att stanna. jag måste lära mig att ha bättre tålamod och kunna stressa av.
jag ska göra allt som står i min makt för att bli en bättre och gladare människa.
finns inget viktigare än kärleken för mig, jag skulle ge allt för att det ska bli som det
var. jag vet att allt kommer lösa sig, för jag är inte personen som ger upp.
Jag är verkligen ångerfylld av allt tjaffs jag startat, på grund av mitt gnäll och dåliga
tålamod.. det bästa i livet händer inte varje dag så det är väl upp till oss antar jag
att ta vara på det man får..

sådär skrev jag i min blogg för någon vecka sen ^
vet inte om jag ska skratta eller gråta?
jag är faktiskt en fin människa när jag tänker efter.
väldigt ärlig och lojal, dock lite naiv.  jag vet iaf en sak,
jag tog vara på det jag fick, men det gjorde inte du.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara säga att du skriver så jävla klockrent soooffan..hare bra
/bella

2008-02-26 @ 07:59:40
URL: http://isabellsonjajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0