JAG BRYTER IHOOP


jag håller på att bli tokig !! tror jag snart tappar förståndet helt.
jag kan verkligen inte kontrollera mitt humör just nu det går verkligen
från 0-100. först är jag glad, sen är jag förbannad och sen bryter jag ihop
och gråter. fan fan fan

jag har så hemska bilder i mitt huvud och så jävla många tankar
som jag aldrig kommer få svar på .... åh jag mår illa...

bara jag får gå ut skolan och sticka LÅNGT härifrån,
det kväver mig verkligen att vara här.. jag måste bort, göra nånting
annat, träffa nya människor, vidga mina vyer och leva livet.
bort från allt jävla elände !!

jag vill bara försvinna, bara gå min väg !
image206

Kommentarer
Postat av: Bea

Så har jag också kännt. Många gånger..

2008-02-29 @ 17:30:14
URL: http://bealou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0