life is a misery


idag har jag hunnit med mycket, tagit bort stygn, prommat till gunilla och solat,
ridit min häst och sen vart med jenny på stan och köpt present åt hanne!
suttit 2 hela timmar på hultan och surrat om allt mellan himmel och jord, hälsat
på hos hanne, och nu på kvällskvisten for jag och elin+kågren och hälsade på nassi
där det var fullt hus och sen drog jag, ellan, jojjo, emelie, hanna , isso, nassi, jennifer och
ekan till isso och spelade med andra ord och ett annat spel som jag inte minns vad det heter =)


trodde jag skulle få sitta hemma ikväll eftersom jag inte hade skjuts till gve för att elin
inte hade bensin osv sen får man ett sms "gå ut" av elin.. riktigt schysst!
elin har verkligen vart en pärla under de senaste dagarna, uppskattar det verkligen.
och alla mina andra vänner som alltid bryr sig, vad vore man utan er!

elin skjutsade just hem mig och nu ska jag slå på nån låt för att sedan nanna kudden..
läste just lollos blogg och jag tycker det är starkt att våga stå för sina åsikter även fast
man vet att halva stan kommer ha sina invändningar om det hela och snacka om det...
hade jag också vågat göra men det kommer =) så håll ut mina kära läsare, snart får
ni ett inlägg med åsikter raaaaaakt från hjärtat, fast jag bjöd på det för någon dag sen men
fegade och tog bort lite information...


och jag saknar faktiskt hellre än att vara med någon som inte får mig att må bra
oavsett hur mycket jag än saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0