se upp för ellan


elin har nämligen klarat körkortet så jag uppmanar er alla att se upp i
backarna !!! nej ni kan vara lugna, jag var den först utsatta att åka ensam
med elin i bilen och jag överlevde utan minsta lilla skråma ! hon körde
lungt och fint.. vi tog en fika och färgade mit hår, mojs ! grattis gumman.

annars har jag inte så mycket mer att säga, veckan har vart lugn,
körde fast med stinas skoter efter e10 och så.. haft lite plugg
och idag har jag badat hästen och smort alla grejer och packat..

imorrn brummar jag till umeå och tävlar, ska bli fun...
gissar att hästen kommer vara cpskadad så tur som fan att jag
har mitt STIGbett när vi ska besikta.. nånå, so long.


gasen i botten
image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0