Sofie och Sissi

Jag och Sissi sitter i media och så hittade vi en lista i Jennys blogg som vi nu
ska fylla i, det är väl typ 50 saker om oss själv :P

Sofie


1 Jag är en morgonmänniska
2 Jag har världens sämsta tålamod
3 Jag är väldigt bortskämd
4 Jag är inte kräsen och nöjer mig med det mesta
5 Jag gråter ganska lätt
6 Jag vet inte hur man sätter på en tvättmaskin
7 Jag är oftast glad
8 Jag har jätte svårt att säga nej
9 Jag får ångest för ingenting
10 Jag har lessnat på att festa, längtar tills jag blir 18

11 Jag har nån slags stress sjukdom
12 Jag är beroende av sötsaker
13 Jag är väldigt osmidig
14 Jag har många talanger
15 Jag har 0 motivation till skolan just nu
16 Jag kan inte skolka från skolan, får kopiös ångest då
17 Jag har lockigt hår men plattar nästan alltid det
18 Jag har en pojkvän
19 Jag är riktigt kär
20 Jag önskar att jag hade längre hår

21 Jag gillar verkligen barn
22 Jag vill ha en golden retriver
23 Jag ska sälja min ponny snart
24 Jag är rädd för döden
25 Jag saknar Hanna
26 Jag vill plugga vidare direkt efter studenten
27 Jag blir lätt sur, men är inte långsur
28 Jag lyssnar musik rätt sällan
29 Jag kan inte dansa
30 Jag vill lära mig dansa

31 Jag saknar tiden när vi var mindre
32 Jag saknar tiden då det inte fanns problem
33 Jag är glad att jag valde media
34 Jag har största kontrollbehovet
35 Jag är inte konflikträdd
36 Jag är orädd och säger ibland för mycket
37 Jag har svinsvårt för matte
38 Jag hade velat ha glasögon men inte dålig syn
39 Jag hatar killar som själv vet att dom är snygga
40 Jag hade inte klarat mig utan mina vänner

41 Jag ska skaffa körkort inom detta år
42 Jag hatar att gå in på en affär utan att handla
43 Jag saknar min gamla ponny
44 Jag och min bror kommer bättre överens
45 Jag älskar frukost
46 Jag blir väldigt lätt rastlös
47 Jag gör/säger ofta korkade saker utan att tänka efter
48 Jag vill bli mer pluggis
49 Jag tror på andliga saker
50 Jag är väldigt nöjd med mitt liv

Sissi

1 Jag älskar att skratta
2 Jag är oftast trött
3 Mina föräldrar ställer alltid upp
4 Jag är väldigt kräsen när det gäller mat
5 Jag är en bra förlorare
6 Jag har hatar att tvätta kläder
7 Jag kan bjuda på mig själv
8 Jag har inte svårt att säga nej
9 Ibland är jag lite trögfattad
10 Jag kan inte låtsas som att allt är bra, när det inte är det

11 Jag har migrän
12 Jag är beroende av cola
13 Jag kan både hjula och göra en kullebytta
14 Jag har bra kordinationsförmåga
15 Jag tycker att skolan är ett av det jobbigaste grejerna i mitt liv
16 Ibland är jag inte i skolan fast jag inte är sjuk
17 Jag borstar nästan aldrig håret
18 Jag har nästan alltid långa förhållanden
19 Jag är störtkär
20 Jag önskar att jag hade lättare att lära känna nya personer

21 Jag hatar barnskrik
22 Jag gillar mina katter
23 Jag tänker skaffa något husdjur
24 Jag är rädd för traktorer
25 Jag tänker på Hanna varenda dag
26 Jag vill bli framgångsrik utan att behöva plugga
27 Jag blir sur på någon varje dag
28 Men jag är inte långsur
29 Jag kan dansa litegrann
30 Jag hatar att gå i kyrkan och tror inte på gud

31 Jag saknar farfar
32 Jag saknar tiden då man hade roligt åt ingenting
33 Jag är glad att jag valde media
34 Jag har ingen kontroll alls
35 Jag tror inte att jag är konflikträdd
36 Jag har humor när jag är trött
37 Jag har svårt för att lära mig siffror
38 Jag har aldrig velat ha glasögon
39 Jag hatar snobbar
40 Jag hade inte klarat mig utan min mbil

41 Jag håller på att ta körtkort
42 Jag impuls handlar ofta
43 Jag saknar vårat gamla "gäng"
44 Jag och min syster är som spara och slösa
45 Jag äter nästan aldrig frukost
46 Jag blri aldrig bra på bild
47 Jag säger ofta vad jag tycker
48 Jag har aldrig vart pluggis
49 Jag går alltid och lägger mig efter klockan 00
50 Jag älskar största delen av mitt liv

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra fredag! :)

2008-02-15 @ 10:18:36
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0