A child called "it"

först det mest intressant.....

Regler:
1. ta fram din mobil,
2. bläddra random i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. gör likadant på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Mäh vårda språket kvinna. :)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Låter finfint :)

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag är så himla trött. Osv

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vad gör du och ska du med på en kort prom?

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag ska på bio idag kom jag på :) Hojja har vaknat just kan fan
inte sova ordenligt när jag är sjuk vaknar med jämna mellanrum när jag hostar
så jag ringer när jag vaknar vill inte bli väckt. Pusspuss

jag sitter och fördriver tiden medans jag väntar på fredde..
igår tog jag det bara lungt, var på handbollen,
kollade postkodsmille, sagan om ringen,
schrek 3 och bara myste.. idag har jag vart på skoter utflyckt !
det var jättemysigt och vi såg två älgkor, så sjuukt grymt för vi var
typ 5 meter ifrån dom bara (har aldrig sett en älg på så kort avstånd)
så det var en upplevelse, dom är så maffiga ! nånå, ska ta en bastu
nu sen kolla nån film och sova.. ha det bra !

morr
image168image169

Kommentarer
Postat av: jossa

haha, fan va roligt inlägg änåd :D

2008-01-15 @ 07:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0