en mörkgrå soffa!


idag hade jag en lektion i skolan eftersom att alla andra lektioner
utgick pga adams minnesstund.. jobbig och tryckt stämning
var det, ångrar nästan att jag gick dit.. det river upp så många
minnen från när hanna dog, sorgligt.. 
 
nåja, var allmänt deppig efter det och så tog jag bussen
hem och satte mig ner och kollade lite oprah winfrey som
handlde om otrohet, och det var så hemskt och jag som är
känslig satt och snyftade.. men sen kom min räddning, en
snygging hämtade upp mig i sin bil och bjöd på lunch !
det var verkligen allt jag behövde och jag fick en massa energi
från det! sen for vi och hämtade min soffa från jysk, en mörkgrå
med "divan". den är stor och fräsch men den har ställt till med lite
problem, jag vet nämligen inte hur jag ska ha grejer i mitt rum nu..
såsom tvn, spegeln, garderoberna, databordet osv.. har lust att
hiva ut databordet+datorn och sätta den i skrubben.. men hur roligt
är det att sitta i en skrubb framför datorn? krävs att fundera på det..

har kommit hem från stallet för typ 1 ½ timme sen, hade hoppträning
och det gick skitbra, hästen var pigg och glá och ja med.
omg vad mycket ointressant fakta jag har skrivit nu men jag har
otroligt tråååkigt.. det är kopiöst ensamt och jag saknar närhet,
vill inte sova själv och allt såntdär men jag måste...

nåja, ska krypa till kojs nu..
här är en lappgumma som gått vilse i skogen
image170

Kommentarer
Postat av: Jossa

tjena! Jag har ju faktiskt oxå bloggen tbx, inte min gamla men du ser ju min address här :D

2008-01-19 @ 00:04:59
URL: http://josssaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0