ferraribilar

dom är så goda, både vanliga och choklad.. :P
det kanske är dags för en uppdatering, kan skriva lite
om min helg =) på fredag tog jag det lungt, åt middag hos
fredrik, kollade lets dance osv.. på lördag kollade vi film,
käkade godis och hämtade en pizza och igår var det också filmtittande
och massa mys :) har hoppat kurs i helgen också med clatch, han
var superduktig och det gick jättebra!

nu ska jag ha svenska och efter det slutar jag..
puss på er..

image171image172
image173image174


Kommentarer
Postat av: jenny

snyyyyyyygging!

2008-01-21 @ 19:02:50
Postat av: Mallan

Meen gulligull då ;) seyaa soon babe...

2008-01-21 @ 22:48:30
URL: http://Maalliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0