kameleont


jag sitter och suger på en kameleont viol/lakrits..
den är sååå god och tanken av att jag bara har en till... :(
egentligen får jag bara äta godis på lördagar men idag köpte
jag godis för 3 kr.. HAH nödvändigt :P

nånå sitter iaf på media som vanligt.. vi ska jobba med våran skräckfilm
och sen har jag matteprov kl 1. därefter stallet och sen ska jag äntligen
vara med min pisso =) känns som evigheter sen sist fast det bara
var nåndag.. hata eftermiddagsveckorna =)

nånå var ju jävligt länge sen jag uppdaterade men jag har inte gjort så mycket,
tagit det lugnt hela helgen, sen har jag bara vart i skolan och pluggat+ hästen
då såklart.. nästa vecka kommer alla hästgrejer vi beställt  = ångest..
ska faktiskt och tävla snart så jag har iaf ngt att se fram emot + john träningen.

igår var jag med elin en sväng och surrade skit, det behövs lite uppdateringar
ibland om varandras liv =) och idag så ska hon göra något helt galet men hon
kommer säkert ha jävligt kul :)

nåånååå, måste forts. jobba ! puss

jag känner vinden vina i mitt hår
image182

Kommentarer
Postat av: Mallan

Snygg-soff, vi måste höras av..min lånemob är tyväär stendöd, så får liv i den först när jag får tbx min egna, kommer iallafall nästa fredag.. ringer dig då ;) kissses*

2008-01-31 @ 16:05:47
URL: http://Maalliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0