la espalda


rygg.. jag har ont i ryggen OCH är trött.. har yrsel hela
tiden och känner mig allmänt ur form.. jobbigt :(
har avklarat två lektioner, återstår geo och bilden.
drar nog hem med 12.08 och tar det lungt till ca 13.50.

har hoppträning ikväll men jag kanske avstår med tanke
på att jag ändå inte ska hoppa nånting pga. att han hoppat
hela helgen. då är det nästan lika att rida en sväng efter
skolan.. jag får se hur jag gör ..

måste plugga lite matte faktiskt och skriva på mitt NKarbete.
annars är det rätt lungt med skolan..

igår gjorde jag inte dessmer, åt på mds med fredrik..
jag måste börja motionera innan jag rullar fram !!
sen så for vi till stallet och motionerade hästen, det
var ruggigt väder med annars mojsigt.. --> hem, på med
tvn --> outsiders och sen slocknade vi båda ganska snabbt..

nånå, nu orkar jag inte skriva längre. love
image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0