Labello


hej alla mina fans ! jag siiter på datorlektionen och tare chill.
har gjort klart alla övningar så jag passar på att uppdatera bloggen
medans alla andra sliter på med övningarna :P

igår var jag i skolan till 16 :( sen for jag till stallet
och borstade hästen som fick vila igår + att han skrittade
måndag.. han förtjänar att ta det lite lungt denna vecka!
sen for jag till fredde och så lagade vi tacos, det är verkligen
sjukt gott.. men man äter alltid för mycket.. hoff :D

idag slutar jag nångång vid 15, har bara svenska lektionen
kvar.. sen far jag hem och tar en prommis till stallet, rider
kusen och efter det ska jag stå i fiket från 18-21 med ems.
tänker passa på att ta med matteboken och räkna några tal..
(kommer säkert inte bli av men jag kan ju försöka)

nu har jag inte tid att sitta här länge, måste jobba. puss
image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0