LOVELY FRIDAY !

äntligen fredag, jag har längtat som en galning till att det ska bli fredag
och ledighet igen, ska sova längre än 7 imorrn och på söndag ska jag
ligga i sängen hela dagen och inte göra nånting :) helgen kommer bli
helmysig ! igår lagade jag och fredde en romantisk middag som bestod av
korv och snabbmakkisar, hahah ! men det var gott, och mysigt iaf :)

red lektion med kraken också, det gick bra till och från, på slutet blev
han tjurig men jag orkade inte tjaffsa tillbaka dessmer :P
idag är jag som sagt ledig från stallet samt imorrn.. känns tråkigt
men samtidigt skönt att vara ledig från stalle =)

nu sitter jag i skolan och inväntar geon, sen ska jag ha idrott
och efter det promma lääänge.. måste verkligen motionera !
har ätit sjukt mycket godis och onyttigt på senaste, måte bli ett slut
på det.. och jag vill verkligen träna idag men anne är sjuk :((

uppdaterar kanske sen eller imorrn...
ikväll blire iaf lets dance ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0