6 dagar


fyfan vad nära det är nu alltså :) nu börjar det verkligen kännas!
har vart på stan idag och inhandlat solkräm, duschgrejer, rakblad,
lotions, vätske-ersättning, alvedon och sånt nödvändigt =)
en digitalkamera blev det också för den delen och en rosa datamus..
otroligt att inte kameran också var rosa men den jag köpte hade 10.2
megapixlar och den rosa 8.2 så jag tog den svarta istället..

nu ska familjen äta grillat men jag är fortfarande mätt sedan vi åt
från thai idag hojj =) men gott var det..
har just duschat och gjort mig klar ska åka iväg en sväng och kolla en movie.
ska bli roligt! nånå har väl inte mer att säga..
imorrn blir det jobb som vanligt sen måste jag till ponnyn och så..
carro kommer upp till gve så kanske ska hinna träffa henne en sväng också
sen måste jag kolla några sex and the city avsnitt nu när jag har hela boxern=)

kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0