goodbye is only painful when you know you´ll never will say hello again


imorrn åker jag, så det blir ingen uppdatering på resten av helgen....
ska bli skönt att försvinna, back igen på söndag.
kommer vara ensam hemma i tre veckor, tungt.
vet inte hur jag kommer orka med allting, jobba, laga mat, diska,
städa, cykla överallt, tomt i huset. men samtidigt skönt. lär ha
endel folk här på helgerna som vanligt när jag och min bror är själv,
alltid nå schommar som kommer på fyllebesök och slaggar. hah.

clatch åker imorrn, blir borta en vecka, ev tre. och sen kanske för alltid.
min älskade ponny, han är helt underbar. det finaste jag någonsin fått.

jag älskar dig gubben, 8/10 -05.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0