skjut mig.


jag är trött, ska vila ett tag innan kvällen.. får se vad som
händer, ska iaf ut på en springtur.

har knallat på stan idag, tittat i affärer efter nödvändiga grejer till
vår semester.. hittade dock ingenting, förutom tre par skor som jag vill ha.
köpte en jättegod kul glass blandning och njöt av den i solen.

var förbi klarran också, helt otroligt. jag har ägt honom i tre år, han
har ALDRIG vart skadad. sen far han på prov till en tjej i EN VECKA
som bestämmer sig för att köpa honom. sen väl på besiktningen så
haltar han redan på longeringen, kan det vara sant? 1 vecka var
jag utan honom och då blir han halt. åker med honom på ATG onsdag,
är han fortfarande halt blir det utredning, om inte så fortsätter de väl besiktningen.
jag har alltid sån otur, hur kunde detta hända? efter TRE år JUST NU ??
mamma och pappas planer på ett nytt liv med massor av resor raserades
ganska snabbt. jag är helt hjälplös och kan bara hålla tummarna till på
onsdag, och jag ska fan be till gud och hoppas han hör mig denna gång.
annars står man där med veterinär kostnader på flera tusen och en skadad häst.

always look on the bright side of life, I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0