en kopp thé i snövädret


som alla andra klagat på i sin blogg. .denna morgon vaknade
jag upp tillsammans med min trogne sovkompis Ems..
hade ett sms där det stod "det snöar", jag trodde det var ett
skämt för det borde ju inte vara möjligt men sååklart. snö snö snö..
sjukt äckligt måste jag säga, jag blev genast depp och for hem och
tröck i mig chips+dipp samt lite glass som var kvar sen igår
och la mig framför tvn till blood diamond =)

jag har prommat 2 ½ timme idag, satans skönt måste jag säga!
kul att träffa stina också det var ett tag sen vi umgicks.. nog
för att vi pratar varje dag men det är inte samma sak :)

imorrn måste jag förbi skolan en sväng, tror jag ska fota balen
imorrn.. tänkte hinna med en solning och träna/promm stallet
och så vidare så det bli fullt upp =) .. ska iaf bli spännande
att se alla stundenter speciellt när man känner så himmla många!

peace
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0