midsommarhelgen


På fredag grillade jag, sissi, julie, emma, emelie, jonas, andre, chrille, niklas, emli och
pontus hemma hos mig. Det blev faktiskt jäkligt gott och vi hade massa mumsigt till
köttet och pottigratängen.. sen var även mallan och några andra förbi och förfestade hemma
hos mig.. sen drog alla på krogen utom jag och andre. for en sväng förbi 33an och åt pizza
på natten och sen drog vi hem typ 6 pers och sov här. Sov bort hela lördagen och var
seg resten av dagen. mös bara på lördag kväll och låg i sängen hela kvällen/natten/morgonen/
eftermiddagen och myste. härligt! sen for jag till stallet och sådära.
igår var jag med mallan, vi prommade och gjorde lite andra grejjor.. hehe :)

nu kom jag just hem, ska bege mig till stallet.. får se vad som händer idag,
har lite planer men vet inte om det bir av..

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0