mjukglass, kulglass


jag äter glass hela tiden. I love it !
måste ta och lugna ner mig innan jag blir tjock(are).
igår var jag med malin i princip hela dagen, vi gick på stan, fikade
på hultan, hyrde 2 filmer och fan vad vi fick skratta..
vi var tokpeppade och helt säker på att vi tagit två asbra filmer.
ena hette iaf  "flickan i graven" och den såg ut att vara grymt bra.
Men det var världens största skämt, det var så jäääävla dålig.. höll
seriöst på att avlida. Vi höll tummarna att andra filmen skulle vara bra
och den dög väl :P sen prommade vi ett tag och sådär sen somnade
vi där vid 2-3 kanske?

nu har jag just kommit hem och vi ska strax dra och handla inför grillningen imorrn =)
kommer bli skitnice tror jag ! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0