om jag hade kunnat vara elin för en dag


allt blir så enkelt när man är med dig,
du bryr dig inte så mycket och förstår en alltid.
även fast vi har våra perioder då vi knappt hörs av så
kan jag säga vad som hellst till dig och du skulle aldrig
vända det jag säger emot mig !

man ska  göra som man vill och känner för,
det man mår bäst av.
Vissa saker kanske gör dig lycklig just för stunden,
men då var det ju iaf värt det den stunden du var lycklig.
Jag tänker sluta bry mig så mycket, livet är för kort.
Jag är bara 17 år, om jag nu har en lite sämre och struligare period
i livet nu så tänker jag ta varenda liten chans till de stunder där jag vet
att livet känns underbart, när jag älskar varje sekund helt enkelt.
Jag tänker inte sitta om 30 år och blicka tillbaka på mitt liv och
ångra att jag inte tog chansen att ta vara på domdär satans
stunderna då det känns som att hela jorden slutar snurra, allt
står bara still.

-live for the moments that takes your breath away
or live with regrets for the rest of your life
image272image273
jag vet att jag tog chansen

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att se dig idag sofie :) så sällan man ses ju. kram

2008-06-04 @ 14:49:56
URL: http://malingrundell.blogg.se
Postat av: elin

Va gullig du är =)
keep going babe ;)
älskar dig!

2008-06-05 @ 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0