skin skin skin


wiee, idag har det vart sol igen. så himmla härligt!
började dagen med en promenad, secret mission.
så himla härligt och jag tycker det är så skönt att bara göra som
man själv känner och vill.
därefter for jag hem och bytte om och sen knallade jag till gve, tog
en mjukglass och hälsade på ellan. gick sedan förbi eriksson
och kollade deras priser på digital kamera.. vill ha en rosa iaf
för silver är så tråkigt :) och när man får välja mellan en silver och
en rosa som är lika bra så tar jag såklart en rosa .. haah
(fjortis var det va?) hah.

ska hoppträna clutchen idag.. imorrn ska vi till aitik.. suck!
hoppas att vädret är bra på torsdag så jag kan galoppa vid amu.

käärlek, visst e han för vacker. lite frustation över honom där! me like.
image271

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0