snälla pappa!


idag kom jag hem och så stod det en A4 på gården, pappa som
sa att han ALDRIG skulle köpa audi, och nu provkör han en.
snälla pappa köp en audi för jag vill inte köra omkring i en volvo när
jag fått mitt körkort.. snart åker pappa till österrike närmare bestämt
ikväll. han har lovat mig ett par dior eller D&G solglasögon från
planet =) tur att jag kan förlita mig på min pappas bra smak (Not)
dör om han kommer hem med ett par dior glasögon och så är dom skitfula.
nånå :) idag har jag tagit det lungt i skolan, minglat runt och klagat på
mina betyg. nu är jag ändå hyffsat nöjd! ingen i vår klass (förutom ellis?)
har fått mvg i engelska. jag fick vg, det suger! är bra på engelska så.
vart på stan och fikat med julle, sissi, sanna och hanne.
Sissi har klarat teorin idag, grattis till dig gumman ! sen gick jag till
Hanne och tog det lungt och sen har jag prommat runt på stan och gjort
lite ärenden. Har bland annat köpt ett linne och så skulle jag köpa svin snygga
undis från lindex men då måste man tydligen ha legitimation för att betala med
kort där, fan vad epigt !! och kärringen nöjde sig inte ens med att Hanne kunde
identifiera mig. Så jag sket i mina mintgröna troser samt bh. fuck

kanske på tiden att man skaffar ett legitimation för det kan vara bra att ha..
men jag har aldrig behövt det fram till idag.. och snart är jag ju så stor
att jag får ett iaf ;) ännu ett extremt onödigt och ointressant inlägg utav mig.
du som tagit dig hit ner ska ha en massa creeds för jag skriver bara för att
fördriva tiden =) hoppas på fint väder imorrn för jag är ledig och är grymt sugen
på mjukglass.

nååjaaa, solen skiner och jag är glad. Fick mejl från vännäs från några
spekulanter på min ponny.. ett jätte +. han är king min soulmate men
tyvärr så tar ponnytiden slut som allt annat.
image269image270

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0