man slutar aldrig att förvånas...

lördagen börjar med att mamma berättar att öderyds stall har brunnit ner.
tre stycken hästar var död. kan ni förstå vad tragiskt? tänk om det vore stallet
där clatch står, och han dött av röken. det är så himmla hemskt så det går inte
att beskriva i ord. alla höll en tyst minut på tävlingplatsen ihelg och då kom tårarna,
fyfan man inser inte att det är sant. R.I.P alla tre hästar som stod i stallet... :(

egentligen orkar jag inte uppdatera för jag är dötrött ..
har tävlat hela helgen och vart sjuk, frida har vart inneboende
hos mig så vi har hunnit spendera mycket tid tillsammans
i fredags chaffade vi och var ute och snurrade hela natten och
igår gjorde vi i princip samma sak (utelämnar detaljer)

nu ska jag hoppa i duschen och sen vara lite social igen måste
även fixa nå mat, blir nog manuella eller ngt liknande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0