tack ännu en gång solen


för att du förgyller min dag!
började dagen med en prommis till elin, vi satt ute och solade på
hennes balkong i nån timme.. sen har jag bara fortsatt att sola
hela dagen och hoppat lite studsmatta, tog sen en välbehövd dusch
och den satt väldigt fint ! efter det for jag hem och käkade middag
och sen har jag galopptränat classe vid amu. han var så duktig,
och taggad! han hetsade verkligen upp sig själv så stackarn var
alldelens blöt i svett sedan.. nånå, han tog iaf all trafik bra :)

prommade hem från stallet och missade frusna män,
sen har jag prommat lite till och bara åkt runt och surrat lite..
imorrn går jag skola till halv 12 bara, därefter ska jag hem och
se inspelningen av frusna män. eller om det är sol så gör jag
nog inte det.. någon som är sugen på sol och en tacotallrik
imorgon? hör av er isf..

kort sammanfattat, härligt dag =)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0