vilken G ;)

image268

att komma hem till gällivare, inte grönt nånstans och så regnar det!
fiiiifan vad härligt det var hela helgen, var så skönt att komma bort och
nu längtar jag bara tills vi far till kiruna festivalen, därefter luleå och
sen utlandsresan till cypern !!! ;) längtar ihjäl.

efter mitt sammanbrott i fredags så tog jag mig samman och for in till
kalix, det var kalaskalix =) var mycket folk i farten och solen lyste för
fullt, vi satt ett härligt gäng på camping och grillade, sjöng och drack =)
jag har alltid sagt att jag tycker mer om vintern men alltså inget slår sånna kvällar!
det var varmt hela kvällen/natten och det kändes lagomt kul att veta att jag skulle
upp klockan sex och dra vidare till piteå.. nånå =) somnade väl vid 04 nångång och
klev upp 06.15. trodde jag skulle dö och jag sov hela vägen fram till piteå, väl
där var det asvarmt och jag mådde väl som jag förtjänade ;)

tävlandet gick kanoooners, min ponny är så jävla duktig. fick nån fin placering
och jag är toknöjd med tanke på hur låg min motivation är!
förmiddagen spenderades på stan med min underbara mamma och pappa,
pappa handlade rejält inför hans resa till wien? på tiden att pappa fick shoppa=)
jag köpte bla en klänning,leggins,gubbkjol, t.-shirts och sånt :)
på kvällen åt vi thainudlar och mös på en uteservering.. väl på hotellet blev
jag glatt överraskad av att en gammal bekant bodde där =) vilken tur..
idag gick tävlingarna också bra och vi blev tvåa med vårt div. 1 lag, grattis tjejjor :)

så sjukt nice att vara borta och jag vill egentligen aldrig mer vara hemma!
det krävdes verkligen att få höra en massa glåpord för nu känns det så
mycket bättre =) ge mig bara sol nu så kommer livet kännas lättare.
och jag hoppas vädret är bra imorrn för då ska jag och clatch och galoppträna
vid amu, det är så härligt! det blev pessoa med delta så jag har stenkoll på
honom eftersom det ligger vid vägen, han ska verkligen få galoppera =)

nånå har inte tid att sitta här jag luktar inte så gott, måste hoppa i duschen
för det ryktas om fika hos min kära elin som fyllde 19 år igår !! fan vad gammalt
det låter.. jag är galet liten egentligen, 17 år?! när ska jag få bli gammal ? =)
äh min ålder har bara sina fördelar !

puss på dig s =)

image267

Kommentarer
Postat av: Mallan

tack sweety, och när ska du till cypern?

2008-06-01 @ 23:27:46
URL: http://Maalliiin.blogg.se
Postat av: sara

fan va snygg din ponny e!! helt galet =)

2008-06-03 @ 09:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0