vars är styrkan ?


Det handlar om att gå ut en kväll och kyssa fel pojke,
skicka felstavade sms utan att få något svar och gå hem
med en undran "var är du och varför har jag inte ramlat än?"
Det handlar om att längta, om att frysa när mörkret lägger sig
Ingen ser när jag gråter för jag skrattar så högt,
din hand på mitt bröst och mina lungor kollapsar.
Du säger att du måste gå och jag hör dig åka, och sen känner
hur du rinner ner för mina lår.

Det handlar om att få dendär kyssen och inte om att
längta efter de jag aldrig fick.
Jag borde vara lipsylen i din ficka men istället är jag
dendär känslan som du aldrig blev kvitt

Jag har svårt att andas men jag säger inte nåt,
det handlar om att inse det bästa överge det andra för gott
Men när det handlar om att glömma det man älskar
och gå vidare med tomhet och öppna sår
Då handlar det om en vilja att bli starkare och en saknad utan slut


Kommentarer
Postat av: vi

Han är så patetisk, tror aldrig han kommer få en tjen i den här stan.
He's like a joke

2008-03-06 @ 00:01:55
Postat av: Anonym

tjej*

2008-03-06 @ 00:03:06
Postat av: ...

Du är värd så mycket bättre än sånt trash. U go girl!

2008-03-06 @ 00:05:16
Postat av: eeh?

han är en tönt som raggar på yngre tjejer.. GET A LIFE

2008-03-06 @ 00:10:40
Postat av: någon

åldern har ingen betydelse när det gäller ett förhållande, han har ju inte raggat på henne dom var ju tillsammans! då spelar de fan ingen roll.

2008-03-06 @ 09:43:31
Postat av: tjej

GLÖM HAN . SÅNA DÄR LEVER FÖR ATT SKAPA ANDRA ETT HELVETE !

2008-03-06 @ 10:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0