- jag sjunger verserna


gårdagen bjöd på mycket skratt och sång, tänk vad roligt man kan ha åt så lite;)
marri var mest värdelös på guitarhero, har aldrig sett nå liknande men skratta
fick man då göra =) inatt har jag trängts i en säng och skoja inte om det var varmt,
vaknade vid fyra tiden och gick upp för att dricka vatten och jag drack säkert
en halv liter i ett naffs! vaknade rätt tidigt imorse och så drog vi på hultan och fikade,
sen har jag marri och ems bara raggat runt i audin och städat!

idag gick det dock inte lika bra när vi skulle hooka upp ett par guys på stan;)
igår såg vi nämligen ett par killar som såg ut att vara väldigt förvirrade och
då stannade maria bilen och sa "vi har ett problem"..
resten av konversationen ids jag inte skriva ner men det slutar iaf med att
vi sa att vi skulle till e10an och grilla och att dom kunde ju komma dit..
sen när vi sitter där och grillar så kommer schommarna i en taxi!! haha..
ingen aning vilka de var och taxin gick på 250 kr, tänk om vi hade ljugit att
vi skulle efter e10?

ikväll blire kanske lugna puckar.. eller inte ;)
har blivit erbjuden lite film och sådant mys men det återstår
att se vad som lockar mest efter dagens VÄLBEHÖVDA dusch!

puss /rävi

image227

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

kommentera gärna mina inlägg om drömmar & vad du uppskattar mest & svara på dessa frågor. =) ha en fortsatt underbar dag!

2008-05-02 @ 14:57:13
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Olli

Hoppas du får en trevlig kväll, och en super bra helg!

2008-05-02 @ 15:00:14
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se
Postat av: Mallan

Hej snygging, saknar dig!!!!

2008-05-02 @ 18:33:15
URL: http://Maalliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0