fan vad ful hon var, jag ser ju yngre ut

haha vilken klockren kommentar, din morsa är grymm !

jag skriver och du läser,
så går vår kommunikation till. jag skriver ner känslor och tankar,
du läser och sen vettefan vad du gör.

mitt hjärta slår hårt som fan, känner ni igen den känslan?
det är ungefär som ett tryck över bröstet och du känner dig
allmänt orolig. creepy feeling.

hoppade ponnyn idag, gick grymt bra. I love him.
flög av, han svängde åt vänster och jag åt höger.
ganska komiskt men det gick bra.
sen upptäckte jag att mitt "beautiful angel" halsband gått sönder.
var helt 100 att jag hade på mig det när jag gick och red, fick gå tillbaks
till ridhuset och leta som ett cp. hittade tillslut båda "ringarna" och kedjan.
var det ett tydligt tecken på någonting eller? fyfan om jag inte hade hittat
det, vissa grejer betyder ju mer än andra. känns som att det är de enda
jag har kvar av alltihopa.. och så var det borta, trodde jag skulle dö men
tur att jag fann det.. äh ni förstår !

nu måste jag ut och rasta mig själv, jag har ju en tendens till att inte
kunna sitta still så nu börjar myrorna krypa i mig..
bäst att jag sticker nurå..

ha det bra.. kram
ps, jag är rätt glad att jag har MÅNGA bra vänner.
som förövrigt inte ljuger och snackar bakom ryggen.

UPPDATERING !

Har jag otur eller vafan är det frågan om? min dator fick ett
bryt nyss och slog av och på sig ca 25 gånger, och nu är
varenda jävla fil, dokument rubbet borta.. VARENDA JÄVLA
BILD !!! PÅ MIN PONNY, ALLA MINNEN. HELA MITT LIV.
Msn är också helt fucked up och jag har några gammla kontakter
tillbaks på min lista och så blinkar msn hela tiden ??
om inte min dator återgår till sitt förflutna när jag lugnat mig, låtit
den slå av ett tag och startar den igen så blir jag vansinnig !!
jag har aldrig trott på gud men nu ska jag dra en fuling och fråga
om hans hjälp !! kommer aldrig få tillbaks alla bilder...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0