GRATTIS SISSI!


jag måste få säga ifrån. jag måste kunna känna att jag har den
friheten som jag har rätt till. att träffa vem jag vill och göra vad jag vill.
med en viss respekt givetvis, men det finns gränser.

idag gjorde jag nånting som förvånade mig själv, trodde aldrig
att jag skulle våga. efter många om och med tog jag mig i kragen
och gjorde det som jag fick bekräftat var helt riktigt.

har gjort blonda slingor i håret nu, blev jättebra.
sen tog jag en mjukglass med pecka och har även fikat med han och
blomman. kom just hem från stan med mamma, inhandlade lite
smink och dylikt.

nu väntar jag på middagen, därefter ska jag på ytteligare en fika
hos sisi som fyller 18 år idag. sen ska jag och hoppa min kära ponny.
hoppas han är i livet bara.. :)

kör ditt race nu, vi får se hur långt det håller.. time to wake up?
det finns en verklighet..

Kommentarer
Postat av: ninni

klart du gjorde rätt idag, ska du inte ens fundera på :) vad bra o barret blev bra också. & nu har har jag Faktiskt uppdaterat min blogg, haha!

2008-05-27 @ 22:15:08
URL: http://ninniii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0