hmm vad ska jag trösta mig med..


tänkte göra en klassisk minus och plus lista.
jag tar tag i det dåliga först !

- jag får inget jävla sommarjobb
- godis är sjukt gott
- det är skitväder
- spanska hemuppgift
- måla bommar i stallet
- jag är jämnt trött
- jag ska sälja min ponny
- mitt hår är fult
- jag kommer bli tjock
- jag har tappat motivationen
- snön
- jag älskar någon jag inte kan vara med
- kondistest idag
- jag är beroende av dig
- jag saknar närhet
- jag håller på att bli desperat
- jag hälsar aldrig på min farmor
- det är långt kvar tills vi åker utomlands
- mamma är för snäll
- jag gör saker värre för mig själv
- jag är så lat
- jag kan aldrig ha städat
- jag saknar frida

+ idag lyser faktiskt solen
+ det är lasagne i skolan
+ jag är ev. ensam hemma ihelg
+ vi har bokat boende till kirunafestivalen
+ vi ska åka utomlands
+ jag har underbara vänner
+ jag åker till luleå om 3 veckor och festar
+ jag ska tillbringa 2 veckor i kalix
+ midsommar kommer bli grymt
+ jag ska göra bort ett prov idag
+ jag ska springa idag
+ min ponny var galet fin igår
+ jag lever på din luft
+ jag har börjat med spanskaläxan
+ jag har bara två bommar kvar att måla
+ jag har en gratis solning idag
+ du finns när jag behöver dig
+ jag ska till frissan på tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0