i väntan på bättre tider!


vilket härligt väder, nästan så att man har lust att begrava sig själv!
har haft 1 lektion hittils och det var spanska imorse..
käkade lunch i skolan och hookade upp andre som följde med mig och
empo på en fika.. sen kollade vi stan en sväng och så handla jag en present
åt mami. köpte en present åt mig också, en såndär voodoll som ska ge mig
kraften att uppnå mina mål ;) jag är faktiskt en väldigt målmedveten tjej med
höga ambitioner så jag kan nog behöva min trinity docka endel gånger =)
hittade seriöst ett filmklipp på min telefon som jag verkligen inte visste om
att jag hade, sen jag var i stugan i januari alltså jag höll på att smälla av =)
fifan men kan vara lite rolig att ha kvar och garva åt men nog är den högst privat
men härrejesus! dirty ;P

nu ska jag gå igenom geometrin så jag kirrar ett mvg på provet..
so long my friends, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0