låt mig vara


kan inte allt ont låta mig  vara för fem sekunder? kan jag inte få vakna en morgon
och vara glad och lycklig och att det sedan håller i sig resten av dagen?
jag  vet att jag själv trasslat till det väldigt mycket själv, och det ångrar
jag.. det har ju inte  gjort någonting bättre.. men när man är arg och ledsen
gör man vissa saker man aldrig annars hade gjort..

jag hade velat åka iväg en vecka minst och bara stänga av mobilen,
inte prata med någon.. verkligen isolera mig.. jag orkar bara inte med
allting ! att mina vänner står ut med mig?


jag känner mig totalt misslyckad och jag önskar
bara att jag får tillbaks mitt liv ! snälla hjääälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0