sommarjobb sökes!


jag kan ju inte vara arbetslös hela sommaren !! det är ju skandal !!
ge mig ett jobb, vad som hellst.. annars måste jag väl sälja mig själv?
nej usch, såntdär skämtar man inte ens om..


om allting går som jag vill och som jag tänkt mig så kommer
jag flytta och gå tredje året någon annanstans.
övertalningen har verkligen satt igång nu.. jag pallar inte g-town.
hallå det snöar som faan och det är snart juni.

finns en positiv grej, min ponny kommer snart ut i ridsport OCH
jag ska till frissan nästa vecka och färga bort min uttväxt samt
göra håret ljusare. hade tänkt göra det inför "sommarn".
det var visst två positiva grejer, wow.

JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ DIN KROPP MOT MIN

Kommentarer
Postat av: Angelica

det går om du sätter igång nu, förra året vid den här tiden sökte jag ju in till gotland och kom in på skolan och allt, hade lägenhet och allt men.. sen ångrade jag mig och stannade kvar. Men du hinner om du vill !
=) kram

2008-05-23 @ 15:23:16
URL: http://angelicajarleros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0