sugar you make my soul complete


lyssnar på IIO - rapture o man blir så glad av den!
har tuggat på samma toy i 1 ½ timme snart så jag börjar
få ont i käkarna... jag löser ju lätt problemet genom att spotta
ut toyet, och det kom jag faktiskt fram till nu efter att jag
tänkt på hur jobbigt det är att tugga i sådär en halvtimme...
men jag har aldrig påstått att jag är intelligent så.. :P

jag har även dragit slutsatsen idag att jag har myror i benen,
det har jag fått höra sen jag var liten och sem går dessutom min
käft i ett i princip HELA TIDEN.
jag får aldrig nog av att prata så jag prata till och med när jag är själv...
MED MIG SJÄLV.. är jag skitzo kanske? ähh hellre pratglad och
översocial än purken och tråkig... ;) håll med mig..

vilken lycka att öppna kylen och se sånnadär småyoggisar,
I love it, it taste so sweet. tänk att så lite kan göra så mycket ;)
älska mat.

grrr... du är allt härlig =)


/fettot.
image250

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0