ensam mamma söker!


såg ni det igår? det var sååå bra. sista avsnittet!
och jag satt självklart bänkad framför tvn och grät, töntigt
som jag är! men det var så gulligt när alla blev så kääär.. hihi


jag vill också bli sådär äckligt kär igen !!! =)


har provat massa studentgrejer idag, beställde
även mjukdress och lite annat smått och gott :P
var flitig i stallet, red dressyr och skottade hela jäkla
hagen i yrvädret! jag svor som en galning åt snöräven och
sparkade på den eftersom den hakade fast i varenda liten kvist
och hästskit som låg i hagen, slutade lagomt innan hjärtinfarkten ;).
överlevde iaf, har just ätit en god middag och nu ska jag slänga mig framför
tvn och mysa. ska övningköra med pappsen, gick så bra med bilis idag
så nu måste jag ligga i så körkortet blir kirrat snart =)

puss och heeej
varför kan inte håret hållas svart? mitt är som lite mörkbrunt nu istället.. :(

Kommentarer
Postat av: Angelica

du är ju riktigt snygg i håret damen !

2008-11-24 @ 21:19:31
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0