gör inte som jag ;)


jag var helt imponerad över mig själv som satte på en egen tvättmaskin
igår, jag brukar verkligen ALDRIG tvätta utan i vårt är det mamma som sköter
tvätten, det är iofs lite synd att det ska vara så men samtidigt kanske tur ?!

jag slängde iaf in lite hur som hellst och resultatet blev inte lyckat.
så mitt råd är, blanda inte vit tvätt med nya lila jeans!

såhär ser bland annat ett par vita socka samt en kritvit
t-shirt ut numera ;) så himmla "vitt" och vackert ;)


annars har jag vart på harekrishna idag och sen har jag tränat armar+rygg+stepp
med stina idag. orkade inte köra nå mage pga. träningsverken ;) men lär ha träningsverk
i armarna imorrn. nu ska gäddhänget bort ;)

PUSS på er !

Kommentarer
Postat av: maria

well done :)

2008-11-28 @ 15:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0