livet är en fest


hur snygga var inte vi då? ;) rocksisters ;)

SATANS vad skoj vi hade igår, jag och alla brudar var hos Jenny som fyllde
18 och hade hyrt GSK ;) vi dansade och sjöng, lekte lekar, drack bål och kastade ut
folk ;) kön till krogen var helt sjukt lång, jag frös och fjäskade lite för sacke så han släppte
in mig och emelie !! ;) vi kom in typ 1 timme före de som stod brevid oss i kön innan,
jävligt skönt med tanke på hur kallt det var. väl inne på krogen dansade jag och drack, mina
fötter var näst intill döende så slutat av kvällen hade jag elins foppatofflor ;) ikväll tänker jag
inte ha klackar!

nåja kom hem för inte så många timmar sen, är grymt bakis och imorse blev
jag väckt av någon som ska komma och provrida min pålle om tre timmar, jag
har laddat upp med alvedon och resorb kan ju inte se ut såhär och må såhär
när de kommer!

ikväll blir det självklart fest igen, denna natt ska jag då spendera med någon annan ;)
är så skönt att ha någon när man e bakis =)

puss till er alla och TACK för en sjukt rolig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0