partyhelg :)


har vart ut fredag och lördag denna helg!
på fredag var vi hos emma och åt middag, det var
grymt gott! vi åt paj och sen var det massa godis, kakor
och chips! vi var nästan alla i klassen och så spelade
den elake versionen av sanning och konsekvens!
emelie var också med och det var grymt kul, väl på olles
shakade jag på dansgolvet med alla brudar, mest mallan och sen
begav vi oss på manuella och klämde en pizza och sen liftade
jag och malin hem till henne!

på lördag vare chill hela dagen, skrov på MDS och mkt sömn.
sen vart det en spontan utgång och det var riktigt jävla kul!
förferre hos enberg med lekar och sen nexan och Q hade öppet
så jag mallan och emelie skadade ass hela kvällen!

igår tog jag det lugnt, var med C ett tag och käkade återigen på
MDS och det var sjukligt gott. kebabrulle med mos, rekomenderas :D

puss och hej nu har vi roligt på media, intervju träning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0