Sååådärja


satans vilken outhärdlig skoldag! är grymt less på att filma tycker
vi gör det hela tiden. men nu är det snart överstökat!

fick MVG på mitt muntliga tal i svenska, stolt.
nu jävlar gäller det att kirra ett MVG på skriftliga delen
av nationella imorrn, då är kanske ett MVG i svenska säkrat.

nej nu låter det som att jag har prestationsångest i skolan,
det har jag verkligen inte. meeen att gå ut med bra betyg
hade inte suttit så fel :D.

nu ska jag invänta gastronomin som börjar 15.20 (!!!)
alltså måste jag sitta här och göra ingenting i över 1 timme.
sen efter jag slutat måste jag på stan och inhandla täckstift,
mascara, värmeskydd för håret, nåt till helgen, present åt emma m.m
SUCK, varför ska allting ta slut samtidigt? blir så mkt utgifter på
en och samma gång.

har förresten bestämmt vad jag ska tatuera nu, är 100 % säker nu.
känns skönt, är lite mindre än en månad kvar tills jag märker mig igen.
Sen blir det förmodligen inte nå fler tatueringar, ev. en till på underarmen.
time will show, är inte så jätteviktigt men det är snyggt om man gör något
som är personligt och betyder något för en :)

avslutar detta inlägg med att ge en puss åt
emelie och elin. NI ROCKAR FETT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0