skallen känns som en betongvägg


gud vad jobbigt att vara nykter bland 1000 fyllisar.. haah =)
hade drickat framför näsan hela kvällen men jag avstod!
duktigt av mig, men känner helt ärligt talat inte för att dricka om det
inte är något speciellt, eller om jag inte är med nån av mina bästa tjejpolare.
är lixom onödigt att hälla i sig massa som inte är bra för kroppen och sen
vara bakis .. eller ja ni fattar hur jag menar =)

har iaf kommit hem nyss och jag är helt slut av allt surr och all musik
men de som partade såg ut att ha riktigt roligt iaf =)


puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Jessica

bra beslut tycker jag

2008-11-30 @ 00:31:49
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0