svetttis sofie



har skrivit nationella provet idag i svenska B.
det gick över förväntan bra och det fanns massa
intressanta grejer att välja mellan.
valde iaf att skriva "hur ett människoliv formas"
var rörd när jag läste igenom min egna kröninka, det var verkligen
bra. borde få ett bra betyg om jag nu inte glömt ngt självklart som
stycke indelning, röd tråd osv. men kändes bra!

har just vart på gymmet med maja, sprang 40 min
i ganska hög speed så nu är jag rätt skakig i benen,
men det är skönt. Ska strax gå på banken och hämta ut mina
pengar och sen ska jag köra med bilskolan. sen ska jag fika
med emelie om jag hinner med 15.30 bussen, hoppas det
vi har som vanligt massa updates ;).

igår var jag förövrigt i skolan till 17, vi lagade biffwook på gastron
med räkmacka till förrätt. var jättesmarrigt!
sen for jag på stan med mammsen hittade en massa bra och
nödvändigt så nu har man lagrat på smink och hygienprodukter :)
var sen på teorin med bilskolan och sen hann jag hem och sätta mig
typ 5 min och det var trist. Så jag tog en mys prommis med ellan och
sen fikade vi en massa gott och sen skjutsade hon hem mig!

nånå nu måste jag bege mig, har avklarat skola och träning
har bara bilskolan, fika och stall kvar. ska jag väl klara :P

/stålkvinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0