tack stina för min träningsverk;)


var på gymmet idag med Stina och det var riktigt roligt
att träna med henne.. MEN ! jag upptäckte att stina var väldigt
stark i både mage och rygg och det utnyttjade hon perfekt!
vi körde en jävla massa magövningar och nu känns det fint i magen ;)
oftast när jag gymmer kör jag bara kondition och ben eftersom de är lättast.
har bra kondition och är stark i benen med resten då? är verkligen svag i RYGG
framförallt sen kommer nog mage och efter det armar. ska koncentrera mig
mer på mage/rygg och armar. tränar ju benen så mkt när jag rider så behöver
egentligen inte köra det så mkt på gymmet =)

sen var jag på teorin med bilskolan, känns alltid så segt att sitta där men det
hjälper en att komma igång iaf! har börjat med teorin nu för jag vill ha körkort
i februari iaf =) sen hyrde jag och pappa en film, den var såklart inge bra pappa
valde den, typiskt! övningskörde hem från pressis och det gick ju som på räls ;)
förutom när jag råkade lägga i trean istället för ettan när jag skulle upp på gården!

aja det var min dag.. eller jag har vart i skolan också men det är så tråkigt att skriva om=)
sara hade hästen så jag hade ledigt men imorrn ska jag dit igen, blir nog uteritt eller
nåt annat roligt för på torsdag har ju sara honom på sin lektion som vanligt :)

pussspuss

Kommentarer
Postat av: Stina

var så god soffi :) imorgon blir de värre! mohahha

2008-11-26 @ 12:43:27
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-26 @ 22:44:55
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0