bonbon smakar underbart



och det är en klubba från parkkiosken. intressant va?
vi har PR nu. mediaproduktion, är helt slut hade kunnat somna
nu alltså. ska och handla med mammsen idag, hon hade redan bestämt
att vi ska äta en gryta pappa gjorde igår men jag tänker protestera för jag har vart
sugen på en tunnbrödrulle sen igår. Ska handla alla grejer till min tårta som jag
och farmor ska baka imorrn, är så kul att dekorera en tårta därför vill jag baka
den själv! måste övningsköra och rida Clatch också.. pheew. hinna vara med elin
osv. hur ska jag hinna med allt?

jag blir trött av att veta att jag har mycket att göra :)
jag vill ha en tiiiigeeeer, dom är så sjukt vackra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0