cheeebab


sitter i skolan, har just prommat hit. igår myste jag med bella,
först stina och sandra men de for sedan hem. det var en massa bra på tv
igår, bonde söker fru, oskyldigt dömd, efterlyst och nåt fettma programm
så vi var bänkade framför tvn :D. sov hos bella och vaknade då för ett tag
sen och gick hit upp, ska strax gå och äta lunch i skolan.

längtar till imorrn, blir fixing och doning, familjepizza, bio och utgång.
lär bli skoj, hoppas min "klänning" hinner komma!

nu ska jag bege mig. puss

haha, alltså.. orka skryta om sin ponny än idag?
om jag skulle skriva upp hur många bra kommentarer
clatch fick av olika tränare hade jag känt mig otroligt
patetisk. det är faktiskt inte så häfftigt som det kan verka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0