den lite mer "censurerade" versionen av: det ryktas att...

med tanke på att min käre vän elin har lösenordskyddad blogg
så kan hon göra en ganska avskalad rykteslista men jag ska försöka
smida ihop en som är lite mer "censur" ;)

DET RYKTAS ATT !!!!

...elin och jag har värsta hemlisen tillsammans
...stina sladdar fram på vägarna
...malin har stött på världens sämsta
...bella fick stå ut med mig under en skräckis
...emelie is back in town
...och myser på med en hunk
....jag gjorde bort mig på lindex
...jag jobbar och det är verkligen piano på jobbet
....idag har jag rengjort en killtoa där det var PISS i sopkorgen
...farmors kakor är populära
...jag och malin åt chips tills vi höll på att spy
...sen tröck hon i sig resten av sin chokladkaka
...anne hade träningsverk i benen efter 4 timmars "träning"
...hon har även blvit en toffel
...stina och jag har haft ADHD på varann
...jennys 18års fest lär bli grymm
...hoppas jag inte super mig så full så att jag inte kan gå på krogen
...jag har en inplanerad dejt med hunken
...elin har hittat hunken #1
....hon är förövrigt jävligt eftertraktad
...anne har lusläst min porrtidning (som jag blev tvingad att köpa)
...bella drog en hakkasfylla ihelgen
....jag och malin har slutat bry oss om andras åsikter
...jag hade karatefylla ihelg (var förövrigt jävligt roligt)
...min nya sanning&kosekvens kortlek är grymt rolig på förfest
...sissi drog en lapdans för mig
...och jag smorde in mig i hudlotion
...vi gillar killar som är "kloka" det är sexigt
....coola "matcho" killar är överskattat
...jag drog en vurpa idag
...elin dansar hetast på krogen
...stina var bakis i lördags
...det var jag med
...jenny har blivit en partypingla
...hanne och alex har vart tillsammans i två år
...alla längtar till helgen
... håll utkik efter BELLA i sin fånge dräkt
... sätt inte in henne på psyket (det är bara en förklädnad)
...elin kan ge mig galna ideér
...time for a big update honey?
...jag lever livet fullt ut just nu och mår jävligt bra
...anne ska sköta en häst mot ersättning
...och hon och jag ska sluta med våra tjockisdagar
...kurvor är hetare än smala pinnar
...rykteslistan är slut


so long ;)
cute? höhö

Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha vissa saker är mer än bara ett rykte ;D

2008-10-28 @ 13:00:45
URL: http://maalliiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

...anne hade träningsverk i benen efter 4 timmars "träning"







HAHAHAHHA åh herregud ändå ;)

2008-10-30 @ 00:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0