den som påstår att det inte är jobbigt att rida, den ljuger!


har kommit hem 22.30 från stallet idag, red dressyr för en tränare som kallas
Boel som kommer upp lite då och då! Hur som hellst som var det sjukt givande
och hon var grymt duktig. Clatch sprang på som en stjärna och gud så nöjda
vi var. Nu däremot har jag träningsverk i hela kroppen, svetten rann verkligen
när jag red! Men det gav resultat

ska strax upp och jobba så jag måste lägga mig nu.. men är övertrött så att
säga har inte hunnit varva ner ännu. imorrn väntar iaf jobb och därefter
MASSAAAAAAGE på SPAA! fifan vad härligt. sen ska jag rida på cliniken imorrn,
de behövde tydligen någon som kunde visa att "hopphästar också kan gå dressyr"
kul när chauffören (jag) sitter som en kråka :).

blir även lite shopping imorrn tsm med stina, det sista inför halloween ska inhandlas
samt en present till Jenny. tror det kommer bli de grymmaste kvällen i mitt liv =)

pusssss!!!
och ps mina älskade vänner, har 0 kr på mobben och inte ens gratis
sms, så jag dissar er icket! ska fylla på imorrn

Kommentarer
Postat av: jossa

haru redan bokat spa ? ?

2008-10-28 @ 19:22:16
URL: http://josssaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0