dom två E:en! och min storebror



gud vad knäppt att man kan sakna någon efter så kort tid, var typ lite mer än en vecka
sen jag och elin umgicks men vi har såklart pratat varje dag och trots det känns
det skit tomt och trist, det blir nog så när man är van att se och umgås med person typ
var eller varann dag!!! saknar iaf min sköna böna och ihelg jobbar hon så på måndag då
jävlar ska vi äntligen hitta på nåt.

och så emelie då, nu har vi snackat i telefon flera gånger om dagen i några dagar
och jag vill bara att hon ska komma hem nu! hon låter så glad och jag är så
glad för hennes skull !! om en vecka kommer hon hem, ska krama ihjäl henne


måste säga att jag sakar min bror så jäkla mycket också, är välidgt tomt
utan honom och jag saknar att ha någon att reta mig på eller faktiskt
bara surra med och ha roligt tillsammans med, det är riktigt tomt utan honom
och jag har inte sett han sen i början av augusti.. inte sen jag
for till ayia napa vilket är över 2 månader sen. saknar iaf min älskade bror
och jag hoppas vi ses snart igen för ingen är lika rolig och snäll som
han kan vara! slog mig idag att han är en underbar människa som aldrig
gnällt över att det har tagit så mycket tid för mamma och pappa att fara
på tävlingar med mig, massa utgifter för min häst och allt där till,
han har aldrig klagat ! han är så jävla fantastisk och mogen
och jag önskar jag vore mer som han!
min vackra bror!

Kommentarer
Postat av: sissi

men var du inte i umeå nyss och såg hans match eller vad var det? :)

2008-10-17 @ 23:49:54
Postat av: ello

Waaaah, längtar till måndag dåå ska vi ha kul :)

miss u my love

2008-10-18 @ 04:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0