I did it


efter många om och men så städade jag mitt rum, har gruvat mig hela dagen
och jag tänkte börja städa imorse men sköt upp det och sen for jag till sportis
och kollade handboll och efter det hade vi kväll i stallet.. åt middag för ett tag
sen och det var sååå gott. hade inte ätit sen frukost :O.. och nu har jag städat mitt
rum och det känns så jäkla skönt! bytt sängkläder och alltihopa så inatt sover jag nog
gott! ska slänga mig i duschen och sen bara somna till en film eller så !


satan va du är SNYGGGGGGG
btw, green day - holiday


Kommentarer
Postat av: Alex

vem är de som är satan va snygg du är?=) nja, jag är en ärlig människa så säger vad jag tkr och detta tkr jag=);) du ser bra ut ju..

2008-10-20 @ 09:29:02
URL: http://alexofjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0